BILDER OCH NY DESIGN!

Eftersom min uppdatering har varit lite oregelbunden och kommentarsfältet har varit lite knäppt så har jag tänkt att säga förlåt och fjäska lite.
Ändrade min design så nu ska det gå att kommentera, hade fått mejl av några läsare om det. Men nu är det fixat :-) Är det något annat ni tänker på eller något det är fel på så kan ni mejla det till:
[email protected]

Alla bilder är tagna med min iPhone och jag funderar starkt på att spara till en systemkamera för jag älskar att fota. Hade kunnat gå och fota naturen en hel dag. Det är mysigt och samtidigt får man ju motion. :-D
Här får ni lite bilder!
Fin soluppgång i smyge!♥
Kärlek till Ballerina.
Var lite tramsig igår när vi åt hamburgare, mamma fick sig ett gott skratt iallafall. :thumbup:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0