Jorden runt på 6 timmar, rimligt

'
Godmorgon kära läsare! :-D
Blev inget mer bloggande igår, var ute nästan hela natten, sjukt trött.
Körde runt typ i hela världen (?) kändes det som.
Med Linus♥bästavän, Pontus, Emelie, Sofie, Matte och röv många till. Men jag hade skoj iallafall :thumbup:
Nu sitter jag och äter frukost, en skål Special K, ska snart ut och gå en runda.
Ikväll blir det förmodligen gå till ett gammalt mentalsjukhus i Ljunghusen med Rasmus, Emelie och Johan. Etta bajsa ner sig, haha nej men typ! :-O as läskigt ju.
Ska lägga mig i mammas säng sen och kränga godis och dricka läsk! GOTT.
Nu går jag ut och snackar lite tjejsnack med mammi.
Vi hörs sen :-D

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag älskar din blogg!

Var har du köpt den tröjan? Den är jättefin.❤

2012-01-22 @ 14:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0