Trött, check!

Godmorgon!
Blev ganska sent igår, efter att jag och Dea ätit klart kom Max dit och åt lite. Sen drog vi hem till honom och kollade,
The Hangover Part 2, Paranormal Activity 3 och sen ett avsnitt av How I Met Your Mother. Skoj!
Höll på att dö av rädsla när vi kollade Paranormal Activity!

Vid tre ungefär så började vi röra oss hemåt, så jag var hemma runt halv fyra någon gång. Gick och la mig direkt! Men somnade inte förrän halv fem..
Tack för en super trevlig och mysig fredag! :-D

Om Linn Okmark läser detta vill jag bara säga förlåt för att jag inte har hört av mig. Min mobil blev som sagt återställd igår och allting raderades, även nummer så jag har inte kunnat höra av mig liksom! Hoppas du förstår. Förlåt än en gång.

Vaknade av att Charlie kom upp och slickade mig i huvudet vid halv tio, döda mig tänkte jag då eftersom jag bara sovit 5 timmar. Gick ner och tog en kopp kaffe, käkade frukost och nu ligger jag i sängen igen. Skönt.
Kommer somna vilken minut som helst så nu ska jag sluta skriva.

Ska fixa min design idag också, den är helt konstig typ. Står "kodmall - framsida" längst upp i det vänstra hörnet, förstår inte varför.

Nu somnar jag, godnatt!
Bloggar senare❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0