20.000 CASH

Jag funderar på att svara på de sista frågorna imorgon. Sen ta ett uppehåll ett litet tag, kanske en dag eller en vecka.
Min katt blev nämligen avlivad igår, fel på njurarna tydligen. Gud så ledsen jag blev och jag är fortfarande väldigt nere men jag försöker att inte visa det så mycket.
Du blev åtta år gumman, sammanlagt 3 kullar med underbara kattungar. Du var så lugn när det hände, Pappa och Susanne gosade med dig hela tiden och nu ligger du hemma hos Farmor Inga och har det bra. Du har inte ont längre för det vet jag att du hade.. Pappa och Susanne ville lägga ut 20.000 på operationen som skulle få dig frisk men tänk om det blivit värre sen efter ett par månader eller ett år.
Det var bäst såhär fast ändå inte..♥
Vila i frid min älskade katt, livet går vidare men jag står still!
Ta hand om er♥

Kommentarer
Postat av: Olivia

aw, hoppas du mår bra snart igen!

vila i frid♥

2011-12-29 @ 21:55:00
URL: http://oliviiiaaa.blogg.se/
Postat av: Simone

r.i.p ♥

2011-12-29 @ 22:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0