ANOTHER DAY

Hade inventering på MAXI idag och vi skulle samlas där 06.30 och för er som inte vet vad det innebär så är det att man räknar varor, jätte trist men vi tjänade ca 100 kronor i timmen så snart blir jag 500 kronor rikare :D

Nu orkar jag inte skriva mer om det, annars mår jag bra och förkylningen börjar ge med sig nu men dock inte hostan..suck!
Har vaknat klockan fem varenda dag nu i tre dagar av världens hostattacker, blä på förkylning.

Sen jag kom hem har jag bara kollat film, Stuart little, kommer ihåg den? Ur gullig film faktiskt!
Nu ska jag ringa pappa och fråga om han kan köpa Pizza med sig hem, det hade inte varit helt fel en dag som denna :)

Bjuder även på en bild.
PUSS❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0