Dags för en uppdatering, håll i er!

Jag har så mycket att skriva om men jag vet inte var jag ska börja!!!

Vi kan börja med igår och idag.
Skola var det ju såklart och sen gick jag, Ida och Ellan till Bastionskolan och mötte upp lite annat folk också sen lämnade jag och Elin dom eftersom vi skulle umgås. Stack hem till henne och glodde TV åt lussebullar och bara tog det lugnt, kollade även Mean Girls som gick på TV 4 igår mellan 16-18. Tog bussen hem när den slutade. :-)

När jag kom hem igår så fixade jag mig lite snabbt och sen stack jag till Smygeskolan och kollade på Emils träning, så duktig han är!
Nu undrar ni säkert vem han där Emil är för någon liten varelse och det ska jag ta och berätta för er mina små hundar. Jo, Emil är en kille jag snackar med och tycker om väldigt mycket, vi har varit på G innan men det blev inget av det så vi tänker ge det en chans till! :-D

Hatar långa inlägg så skriver mer i det andra son kommer upp strax!
Pussss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0