En kopp kaffe..eller åtta!

Hej!
Idag har varit en bra dag, har städat hela huset med mamma och Emelie, sen har vi fixat inför imorgon, ska nämligen ha lite gäster och fira jul. Jag ska fira jul tre gånger detta året, en gång mer än förra året! :D
Imorgon med - släkten.♥
Julafton med - släkten igen förutom moster & kusinerna♥
Annandag med - Pappa♥
Inte helt fel med julmat tre dagar i rad, fast jo. Har ni tänkt på en sak..? man äter julmat typ tre gånger om året. På midsommar är det samma mat som på julafton och samma med påsk. Har aldrig riktigt förstått syftet med det.
Tänkte förklara min rubrik lite tydligare. Jag och Emelie gick en runda igår och satte oss sen nere vid kanalen och vi hade med oss en termos med kaffe. Jag hade kokat åtta koppar, bara för att jag var så satans trött. Sen ungefär när vi hade suttit där i en timme så var de slut, men herregud vad roligt det var efteråt!
Ska borsta tänderna och lite sånt nu.
Andra dagen på jullovet och jag ska ställa klockan på 06.45 bara för att jag ska med mamma till Malmö imorgon!
Vi hörs♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0