Fortsättning på det andra inlägget följer nedan!

Förra inlägget handlade om igår då (Tisdag). :-)
Kom hem och startade Titanic och målade mina naglar och annat mysigt. Somnade vid halv tolv och vaknade fyra inatt av att jag hade så j*vla ont i magen så jag visste inte var jag skulle ta vägen! Men jag lyckades somna om tillslut också självklart så försov jag mig och kom 35 minuter försent till skolan, tur att min mentor är så snäll så han satte inte frånvaro på mig! Love you Mark ;-)

Har umgåtts med Felicia och Ida idag eftersom Felicia åker till Thailand imorgon i två veckor så kunde jag lika bra umgås med henne så Ida hängde på!
Käkade Kina mat och kollade runt lite, stack till övre där vi träffade massa andra trevliga människor och sen tog jag och Ida bussen hem 17.05 och gissa vad jag gör nu??!!! (förutom bloggar)
Ligger i min kära säng såklart och kollar film. :-D

Ska äta nu och sen hoppa i duschen också sen ska jag faktiskt ta och sova!

Bjuder på en bild på
Mig, Andreas (även kallad Kvant) och Ida när vi tråka på övre :-)
PUSSSS❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0