JULAFTON

ÄGAGE TILL EN ONEPIECE
Vad ska man skriva om då?
Fick en massa bra tips så kommer göra några nya kategorier så håll lite utkik :)
Släkten kom igår och vi firade jul, jag fick vara tomte och det var ju första och sista gången. Skägget stack mig och tomteluvan var kaos den med, haha men det var lite skoj!
Har varit hemma hos mormor och morfar idag med familjen och moster med sambo. Åt julmat och snackade, skratade och hade jättemysigt, sen var det såklart julens höjdpunkt Kalle och hans vänner!
Efter det blev det julgodis och vi spelade julklappsleken, det är ganska svårt att förklara men jag vann iallafall tre toffifee askar, goooott :D
Imorgon hämtar pappa mig, rasmus och emelie så drar vi hem till honom och firar jul där också, herregud. Julmat igen..menmen. :)
Hittills har jag fått:
One piece, brunkräm, solpuder, nagellack, kaffemugg, presentkort på Mobilia i Malmö och H&M, läppstift, mascara, tidning, 500kr, öronhänge och choklad (toffifee)
Vad har ni fått för något roligt?♥
Puss och kram, ha en riktigt bra jul mina fina läsare ♥

Kommentarer
Postat av: Jonnah

Gud vad mycket saker du har fått och du kommer ju få mer imorgon! Ge mig ditt liv :D



Jag har fått presentkort på Gina Tricot och 1000konor. :-(



Pusspuss♥

2011-12-24 @ 19:41:05
Postat av: Sandra

Hur går det med Emil, du skriver aldrig om honom? :)

Undrande tjej. kram♥

2011-12-24 @ 19:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0