SVAR PÅ FRÅGESTUND DEL 1

Man skulle inte vara blyg... föredrar du förspel mer än sex?
Nja, det beror fakiskt på.

Har du varit otrogen? :) jag älskar din blogg!<3
Nej, jag har aldrig varit otrogen. Tack så mycket♥

Hej Elin! Du är en sjukt härlig tjej, verkar det som. :D
Vad är din favoritfärg? När förlorade du din oskuld och med vem? Vad fick dig att börja blogga? kram♥

Hejdu!
Min favoritfärg, oj..basfärger måste jag säga, svart,vitt,beige osv. Min oskuld förlorade jag i mitt första seriösa förhållande den 14 oktober 2009 med Rasmus :) 
Jag vet faktisk inte vad som fick mig att börja blogga, kände att det skulle vara lite för skojs skull och det är ju skoj så, kram♥

När var första gången du var riktigt full?
Jag har aldrig varit "riktigt full", men jag har varit påverkad och sådär. Kommer inte ihår när första gången var.

Vad går du för linje på gymnasiet och trivs du? :)
Jag går Handels och Administrations programet och ja, jag trivs med det. :)

Hur många har du haft sex med? Vill du ha barn i framtiden? Hur många killar har du haft ett seriöst föhållande med? Tack på förhand & jag diggar din blogg! :D <3
Jag har haft sex med 4 stycken. Jag älskar barn så ja, det vill jag! Två killar.  Tack så mycket :)

Har du någon gång skolkat, hur lång är du och hur är du som person? :)
Ja, jag har skolkat tyvärr. 1.58. Svår fråga, men om jag skulle beskriva mig med 3 ord så skuller det vara: Impulsiv, Positiv och Glad.

Vad är din stora dröm, har du bra betyg och går du på någon sport?♥ KRAM
Jag vill bli egen företagare så det är min stora dröm! Mina betyg är faktiskt hyffsat bra, jag är nöjd med dom iallafall och nepp, jag går inte på någon sport. Kramkram♥

Sju snabba frågor!
Godis eller Chips? - Godis
Coca-Cola eller Julmust? - Cola
Singel eller förhållande? - Det beror på, men just nu så vill jag ha förhållande.
Vinter eller Sommar? - SOMMAR
Bror eller syster? - Både och♥
Hemmakväll eller ute kväll? - Utekväll helst men det är skönt att vara hemma också
Energi-dricka eller kaffe? - Kaffe♥
puss♥

Dricker du alkohol, om ja, när var senast? :)
Ytterst sällan och senast var på Midsommar.

vilken är din favorit film, vem är din bästavän och när fyller du år? :)
Min favorit film är just nu, Just go with it även kallad Min låtsas fru! Julia är min bästavän och jag fyller år den 26 oktober.

Varför tog det slut mellan dig och Rasmus Magnusson?
Vi funkade inte tillsammans helt enkelt, bråk, rykten. Men utöver det så var det ett vädligt fint förhållande måste jag säga♥

Pratar du med Emil fortfarande?
nej det gör jag inte.

Hur mycket är klockan nu?
17.30

Vad ska du göra på nyår?
Jag ska till Jesper och festa med ett par vänner :)

Vi hörs♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0