16 NOVEMBER 2011

Sitter just nu i skolan och väntar på att vi ska sluta denna lektionen. Har inte bloggat på ett tag men jag har helt enkelt inte orkat eftersom jag har haft en massa annat för mig.
Annars mår jag bra och jag vill bara att det ska bli fredag nu, jag är så fruktansvärt trött. Sen hatar jag när klockan ringer på morgonen och det fortfarande är mörkt ute, känns som det är natt då och därför blir jag trött. Jag somnade liksom halv nio igår ungefär och när klockan ringde halv sju i morse så var jag ändå så himla trött fast jag hade sovit 9 timmar! whyyy? haha, och sen när jag är trött så blir jag helt knäpp.

30 minuter kvar av denna lektionen så nu ska jag vara lite flitig och börja på en Entreprenörskaps uppgift som vi har prov i den 5 December. :)
Har även fått reda på av min mentor att vi ska Bowla lite innan jullovet så det blir lite skoj, sen den 1 December ska vi jobba på Maxi och får cirka 100:- i timmen, känns helt okej det också. Pengar är aldrig fel, jag måste ju handla julklappar till min familj och mina vänner♥

Nu ska jag plugga.
Ha det bra♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0