BLOGRESPONSE

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Vad är du rädd för?

Spindlar är min absolut största rädsla och andra småkryp.

Tack för din fråga :)

Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då?

Jag tror det skulle vara på 1800-talet, dom hade så fina klänningar då.

Tack för din fråga :)

Vad står det i det första sms:et i din inkorg i mobilen och vem är det ifrån?

Det står "Var e du?" och det är av Linn. :)

När började du blogga första gången?

För ungefär 3år sedan men den bloggen har jag inte kvar nu, tyvärr.

Tack för din fråga :)

Har du någonsin tagit eller provat droger?

Nej det har jag inte och jag kommer inte göra det heller :)

Tack för din fråga♥

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0