GET 2 KNOW ME

Tio första:

Första bästa kompis: Natalie och Mimmi på dagis.

Första bil: Har inte koll på vad för bilar jag lekte med när jag var liten haha!

Första kärlek: Marcus hette han, på dagis.

Första djur: 2 dvärghamstrar, Anki och Pytte hette dom.

Första semester: Gran Canaria när jag var typ 4.

Första jobb: På mammas dagis.

Första köpta skiva: Absolute Music

Första piercing: Öronen :)

Första konsert: Oj, det kommer jag inte ihåg.

Nio senaste:

Senaste alkoholdrycken: Isabeló.

Senaste bilfärd: Tisdags förra veckan (under höstlovet)

Senaste filmen du såg: Go with it även kallad Min låtsas fru.

Senaste ringda: Emelie, min syster

Senaste spelade cd: Det var längesen, kommer inte ens ihåg när det var.

Senaste kyss: Igår, av ”A”♥

Senaste gången du grät: Under höstlovet någongång.

Senaste måltiden: Pizza

Åtta "har du någonsin":

Dejtat en av dina bästa kompisar: Nepp

Blivit raggad av en bra kompis flickvän/pojkvän: Yesbox

Blivit kär vid första ögonkastet: hih, jaaa.

Fastnat med blicken i någons urringning:  Nej, verkligen inte.

Fått ditt hjärta krossat: Japp.

Haft ett one night stand: Jadå.

Sagt att du älskar någon utan att mena det: Nej, det är ett för betydelsefull mening i mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0