HÅLL TUMMARNA FO'FUCK!

Hallå guys!
Mamma väckte mig halv sju först eftersom hon skulle till jobb så skulle vi ta hand om Charlie, hunden alltså.
Sen somnade jag om och vaknade igen klockan nio, nu har jag badat, tvättat håret, sminkat mig och klätt på mig så jag är fit for fight för skolan!
Igårkväll cyklade jag och Emelie en runda och bara snackade, skit skönt! Sen laddade vi ner en film, A walk to remember, har inte sett den så Emelie tyckte att jag kunde se den eftersom det är sjuuukt bra enligt henne.
Nu ska jag äta frukost och sen börja röra mig mot bussen, börjar 12.40 och går till 15.50, :-)
Åker hem till pappa efter skolan och HÅLL NU TUMMARNA ATT MIN IPHONE HAR KOMMIT för då kan jag blogga mer.
Hörs snyggingar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0