HISS OCH DISS



Måste säga att det är så irriterande när man följer en jättebra blogg och sen abra slutar personen blogga, eller inte uppdaterar alls ofta, det är de störigaste jag vet så idag vill jag dissa det!
Jag följde en jätte, verkligen, jättteee bra blogg och i början uppdaterade hon och hade ändå många som följde den och det var några som kommenterade den osv. Men nu så uppdaterar hon liksom, ytterst sällan.
Det ger jag 3 AV 5 DÖSKALLAR
Sen måste jag också dissa flickvänner/pojkvänner som ger upp alla sina vänner för deras förhållande. Det är så hemskt att se. Jag hade en vän, eller jag har många vänner men en utav dem hade en pojkvän, jag vet inte om dom är tillsammans fortfarande menmen.
Dom var/är alltid med varandra, ALLTID! Alltså tröttnar man inte?
Det ger jag 5 AV 5 DÖSKALLAR!



Idag vill jag hissa folk som vågar vara sig själv! Det ser så naturligt ut, som alla tillexempel på facebook, dem gör sig till, dem vill ha många som gillar deras statusar, bilder, album osv. Visst det kanske ger dom en kick men det ser så mycket bättre ut med folk som lägger ut bilder på sig själv där dom är osminkade, nyvakna eller vad som helst. Så det vill jag Hissa idag, folk som vågar sticka ut och vara sig själv.
Det ger jag helt klart 5 AV 5 HJÄRTAN!


vi hörs♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0