INGET INTERNET UNTIL NOW!

Förlåt för dålig uppdatering men vi har hållt på att flytta nu och därav har vi inte haft något internet. Sitter just nu i det nya huset och bloggar medans mamma och de andra håller på att packa upp. :)
Har blivit bättre med min förkylning nu, har varit ute ch gått med Emelie jätte mycket denna veckan, jag tror vi ska ut snart. Känns som att vi måste inviga de nya stället.
Bor på Boltensternsvägen 7B, fortfarande i Höllviken!
Jag längtar även till Lördag för då kommer min Mormor & Morfar hit och ska fira mig så det blir massa gott då. Mums! Sen idag ska vi även fira att det är första natten vi sover här med muffins♥
Min lillebror, Fredrik, är sjukt jobbig. Han bara rusar omkring som en huligan i huset. Just nu är han på ovanvåningen och det låter som han ska rasa igenom taket. Etta inte ta emot honom ;)
Nu kallar mamma.
Vi höres♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0