IPHONE 4S + PIZZA IKVÄLL!


    
Godmorgon!
Jag hann inte blogga mer igår eftersom jag kom hem rätt sent och sen duschade jag sen runt tio så träffade jag Linn och snackade lite. Idag har det inte varit någon skola, förutom utvecklingsamtal vilket gick jätte bra faktiskt. Pappa blev stolt över mig, haha! Sen gick vi in på Apoteket och handlade nässpray till mig eftersom jag fortfarande är förkyld, fast det har blivit mycket bättre så den är snart borta.
Efter Apoteket gick vi in på Telenor och gissa vaaaaad?!!!!!!!
PAPPA BESTÄLLDE EN IPHONE 4S TILL MIG, SNACKA OM ATT JAG ÄR TYP SÅHÄÄÄÄR GLAD.
Min pappa är bäääst.♥♥♥♥

När vi sen kom hem så åt jag frukost eftersom jag inte hann det, utvecklingsamtalet började liksom 09.30 och pappa väckte mig tio minuter innan vi skulle köra. Sen kollade jag igenom några tidningar och var jätte nära på att somna men sen startade jag denna skit saken som bara laggar hela tiden och nu sitter jag här.
Laddar ner säsong 1 av Gossip Girl, ska kolla alla fyra säsonger, längtar till säsong 5 kommer ut!

Senare idag / ikväll ska jag nog äta pizza med Linn och Simon för jag är så gryyymt sugen på det. Annars ingenting annat, nej.
Tror inte jag uppdaterar mer idag men vi får helt enkelt se.
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0