LÖRDAG

Mamma väckte mig idag..stampade upp i rummet tjugo över tio och sen kunde jag inte somna om.
Min frukost bestod av en skål Havre Fras och ett glas oboy, gott! :D Sen hoppade jag i duschen och satte mig här lite senare. Sen kom Emelie ner och frågade om jag ville följa med henne ut eftersom mamma hade glömt en nyckel och dom var i vårt gamla hus. Så vi fick gå och möta Mats och sen gick vi vidare till Kanal Kiosken, sista dagen idag innan dom stänger för säsongen. :( DOM HAR VÄRLDENS GODASTE GLASS DÄR!!!♥
Sen traskade vi hemåt och nu satte jag mig här igen, såklart. Ska väl snart börja fixa mig för vi får gäster idag, bara Mormor och Morfar, men ändå :D
Dom har nyss varit i Kina och har även Converse med sig hem, hihi. Lägger upp bild på det jag får!
Nu måste jag börja klä på mig och fixa mig lite så jag slipper stressa.
Vi höres senare idag♥
PS. Senare ikväll kommer nog ♥Linus'bästavän till HÖLLVIKEN för att träffa mig!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0