LÖRDAG, LUNCH, PIZZA IKVÄLL

Nu har jag tillgång till en dator, jag väntar på att min iPhone 4S ska komma någon gång.
Är just nu i Höllviken hos mamma och ska vara här fram till måndag sen åker jag till pappa igen. :) Ikväll blir det pizza till mat, gutt♥ Sen massa gottis och film-mys ikväll. Nu blir det lunch, mamma ska snabbtina lax, muums.
Vi ska väl snart börja röra oss mot Konsum för att handla lite lördagsgodis och sånt, älskar att bara vara hemma och ta det lugnt. Skolan tar verkligen kol på mig.
Igår satt Jag och Emelie och diskuterade fram till halv ett inatt, vi ska spara pengar som fan nu och sen ska vi flytta hemifrån om 2,5 år, GUTT, CAN'T WAIT!
Ska fortsätta spela lite på datan nu.
Vi hörs sen, promise♥

Kommentarer
Postat av: Natalie

Du kan ju skänka lite pizza till mig gumman!♥

2011-11-19 @ 15:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0