SLICKAD I ARMHÅLAN!

Försov mig idag och mamma väckte mig genom att låta Charlie (vår hund) slicka mig i armhålan, inget vidare tips att bli väckt på det sättet. Just sayin' ;)
Idag slutar jag 14.10 och sen ska jag hem till pappa eftersom jag inte åkte hem där igår för jag glömde mina jävla nycklar. Sen vet jag också att min iphone har kommit för pappa skickade ett sms igår och skrev det! Vill bara hem nuunuuu!
Har även blivit riktigt förkyld igen...kansk dags att börja med vinterjacka nu, men jag vet inte vad jag ska ha för någon, antaligen blir det en vanlig Everest från Stadium :) Nu ska jag äta frukost och sen ta bussen till skolan!
MIN HALS DÖDAR! fyfan vad ont det gör.. :(
Bloggar när jag är i skolan om jag har tillgång till en data.
vi hörs♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0