SÖNDAGAR, VARFÖR FINNS DOM?

Varför finns Söndagar? Dom är så tråkiga bara för att man vet att efter Söndagar kommer Måndagar vilket innebär skola. PALLA tänker jag då. :-) Ska åka till skolan 08.00 imorgon fastän vi inte börjar förrän 10.00 för att förbereda mig inför redovisningen som jag snackade om igår, vet inte hur det kommer gå men håll tummarna iallafall!
Snart kommer Susanne och hämtar mig hos mamma och sen åker jag då hem till pappa och ska ta det lugnt resten av denna röviga Söndag, kommer somna tidigt ikväll eftersom jag inte mår helt hundra, jag låg och hostade till 03.00 inatt och somnade inte förrän vid halv fyra och sen väckte mamma mig vid halv elva och sen har jag legat och kollat Emil i Lönneberga, älskar gamla filmer!
Tog även världens skönaste skum-bad igår, fasiken vad skönt det var. Somnade nästan i badet fast Fredrik kom in och började prata vilket höll mig vaken, det tackar vi för. ;-) Har packat ihop allting och ska lägga mig i soffan en liten stund med Charlie innan Susanne kommer och hämtar mig. Susanne är min pappas fru vilket gör henne till min låtsas-mamma :-)
Nu ska jag lägga mig i soffan innan jag somnar på tangentbordet.
Vi hörs när jag kommer hem till pappa.
Ha det bra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0