STANNA INNE!

Kom hem för en liten stund sedan och har precis ätit, tänkte säga att det känns som att huset ska blåsa iväg, eller det hörs som det iallafall. Läskigt.. Etta stanna inne och hade inte varit helt fel om man hade fått gå i ide inför vintern. :-)

Ligger i sängen och äter choklad och pringles, gott ändå! Ska snart starta en film och antagligen somna också, mår inte alls bra idag alltså. :-(
Måste också säga att julen är den bästa tiden på året tycker jag, alla ljus i träden och alla fönster/balkonger som är pyntade, så fint alltså.
Tänkte också byta min design till en lite "juligare" eftersom det börjar närma sig jul nu, det är ju redan första advent idag, har ni tänt några ljus? Jag har!! :-D

Måste städa lite innan jag startar filmen, puss på er och ha en fortsatt bra första advent<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0