FÅRET SHAUN!

Morning! När jag vaknade i morse hade jag ingen röst vilket var skit tråkigt. Har duschat och även fått min röst tillbaka, senare blir det att träffa Andréa, Pontus, Marcus och kanske Linus. Hade tänkt äta på Burger King och snacka lite, fira mig också antar jag. Jag fyllde år i Onsdags, 16år är väl ingen höjdare att fylla men ett år närmre 18. ;)
Detta fåret på bilden är Fåret Shaun, min lillebror kollar på det hela tiden och låten sätter sig i huvudet direkt. Men jag måste erkänna att han är ganska söt ändå, haha! Nu ska jag gå in på Rasmus rum och leka med hans telefon eftersom jag är beroende av Yatzi spelet på den, inte bra. :) Vi hörs senare!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0