NATTBLOGGNING

ANDRÉA FÅR STÅ FÖR BILDEN :D
Godkväll!
Jag sitter fortfarande här som ni kanske märker och tänkte göra ett sista inlägg innan sängen blir hes av att skrika på mig, tro mig, jag hör den!
Ställer klockan på halv elva imorgon för jag ska träffa Andréa (http://deija.blogg.se/) på en fika och snacka ikapp allt det vi missat nu när vi har börjat på olika gymnasie. Vilken tur att hon har flyttat till Höllviken nu så man kan få lite sällis (sällskap) i denna lilla byn. :) Kommer bli hur trevligt som helst!
Kika även in på Julias blogg som jag fixa header till precis http://perfectmoment.webblogg.se/ där har ni den!♥
Följde med mamma innan till Gessie där Rasmus varit på fest och han var ju inte nykter, men roligt var det.
Sen gick jag och Rasmus en runda och snackade jättemycket om allting, han är min bästa "killkompis" förutom bror. I Love You♥
Nu hade jag tänkt springa till sängen och sova några timmar så vi hörs imorgon antingen innan eller efter jag har fikat med Andréa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0