No°1

Min helt nya fräsha blogg!
Har skaffat blogg, får väl se hur det går med den. Har den mest för minne av dagar och sånnt. Nej, jag är inte senil, jag kommer ihåg vad jag gör (oftast) men ändå.
Var svårare än jag trodde och göra en ganska avancerad design men det gick! Tänker köra igång direkt.
Jag heter Elin Landerup därav landerup.blogg.se, är 16 år ung och bor hemma hos min Pappa. Japp, mina föräldrar är skilda och det har dom varit i 11 år snart. Jag har samanlagt 8 syskon inklusive hel & "halv".
Mina riktiga är, Emelie 18, Rasmus 17, Fredrik 6 och det är då dom jag kommer nämna mest här i bloggen.
Jag går Handel och Administration, första året på gymnasiet, i Trelleborg!
Känns inte särskilt bra att starta en ny blogg 01.40 på natten men i brist på annat så fick det bli så och nu sitter jag här, en blogg rikare mitt i natten. Perfekt Elin, du är så bra på att tajma saker!
Ja, jag snackar lite med mig själv i brist på annat det med..
Sitter med feber, hosta och världens förkylning. Ska fixa in en header till Julia nu också sen blir det nog sängen!
Over'n Out!


Kommentarer
Postat av: julls poffesson (:

du är senil, inse :D

2011-10-29 @ 03:20:40
URL: http://perfectmoment.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0