RÄDD FÖR DÖDEN

Ställde klockan på elva men gick inte upp förrän halv tolv, nu har jag fixat mig och även smsat lite med Dea och vi ska ta den fikan en annan dag eftersom vi båda har lite andra planer idag. Men vi ska iallafall träffas senare idag. :)
Idag har min röst blivit ännu sämre än vad den var igår, kan knappt prata men det tycker väl mamma är helt okej! Hade iallfall tänkt komma ut en runda nu innan det blir mörkt. Yes, jag är mörkrädd, lägg det på minnet gott folk.
Tänkte också bara passa på och säga att jag inte riktigt har fattat budskapet i låten "What are words" med Chris Medina, men jag kollade runt lite på youtube och fick se han flickvän/fru efter olyckan där hon försöker prata.. Alltså det är hemskt! Gud, man blir ju rädd för döden eller jag blir det iallafall.♥
Nu ska jag ut, ha det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0