VINTERTID

Hej alla söta!

Nu ligger jag i Rasmus säng och leker lite med hans iPhone vilket resulterade i att jag tänkte testa mobilblogga. Hittills känns det okej faktiskt.

Min dag idag:
Jag har tagit det lugnt och varit ute en hel del idag, först med Emelie i förmiddags och sen träffade jag Andréa vid sju ungefär. Snackade hur mycket som helst och sen stack vi hemåt båda två och jag startade en film "Ace Ventura" med Jim Carrey, rekomenderas!!

Fick ett sms runt halv elva av Dea att hon var rastlös då jag mötte henne vid Toppen också gick vi en runda och började snacka om typ Andar och sånt läskigt. Sen skiljdes vi åt vid halv tolv och nu ligger jag här medans Rasmus kollar runt på sin dator.

Blir väl strax att sova, är jättetrött.
GLÖM KNTE STÄLLA TILLBAKA KOOCKAN 1 TIMME EFTERSOM VI GÅR ÖVER TILL VINTERTID INATT!

Godnatt på er :)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

natti natti :)

2011-10-30 @ 01:12:39
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0