Bud på att dra in till Malmö.

Godmorgon min kära läsare!♥
Idag vaknade jag upp av att solen sken in genom fönstret, jag blir så varm då som typ att sommaren är påväg. Känner att jag är en mer vår/sommar-människa än vinter/höst. Hade ju dock aldrig tackat "Ja" till en skidresa om jag hade fått välja en skidresa eller en resa till något varmt land, never haha! :D
Jag känner för att dra in till Malmö idag och bara chilla på Espresso House och se om jag hittar lite nya kläder, jag har ju fortfarande presentkort kvar. Goodie. 
Jag blir på så bra humör när solen skiner, det kan göra min dag faktiskt. 

Sitter just nu klädd i min onepiece och har ätit frukost, ska fråga Emelie om hon hänger med in till Malmö annars åker jag in själv. Jag kanske hade behövt det? Bara vara ensam och gå omkring och kolla, ta det lugnt och bara anpassa mig till mig själv. Gud så skönt det hade varit. Får fundera på det, men jag ska fråga Emelie först iallafall.
Bloggar från mobilen senare.
Vad ska ni göra idag?♥
Kram på er och ha en underbar dag♥

Kommentarer
Postat av: Lollo

Du har en sån skön stil! Om du åker till Malmö, kan du lägg in en bild på din outfit då? :D

Jag önskar att jag hade ditt liv, du är så lugnt alltid i bloggen.

Jag älskar dig!♥

2012-01-04 @ 13:08:49
Postat av: Patricia

Jag ska bara sitta hemma under dagen och sen ska jag träffa vänner ikväll och äta lite gott. Kram :D

2012-01-04 @ 13:09:58
Postat av: Anonym

Bara vara hemma som vanligt..

2012-01-04 @ 13:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0