Gissa en gång, haha

Tror ni att jag har rört mig ur min säng idag? Ja det har jag, tre gånger. När jag åt frukost, när jag gick på toa och när jag åt mat. Duktig, riktigt aktiv tjej!
Jag laddar batterierna inför en hel termin i skolan, alla tror nog att jag är sjuk eller något. Men faktum är att jag faktiskt mår hur bra som helst. :-D

Hade behövt gå ut och gå men det regnar ute, och blåser, innan jag drog ner rullgardinen så var det ju fint väder. Eller var det igår?..kommer inte ihåg.

Jag har faktiskt fixat mig idag för det var meningen att jag skulle ut med lite vänner men vi ångrade oss när vi såg vädret.
Nu ska jag hitta på något. PUSS❤
Bjuder på lite bilder som jag tog precis.


Kommentarer
Postat av: Oleg

Underbar blogg :$

2012-01-09 @ 23:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0