Just my luck, you know!

Jag somnade aldrig i soffan, bara så ni vet. Det blev lite OC tittande och sen snackade jag med mamma och nu sitter jag här då såklart. Vad annars? :-D
Denna dagen har både varit seg men ändå inte..min hjärna är seg men kroppen hänger liksom med. Slog mitt huvud i trappan innan också, himla otur alltså hahaha. Kan inget annat än att skratta åt mig själv just nu. Men livet är bra ändå vet ni. Ikväll eller senare kommer förmodligen Marcus och Pontus hit för att snacka lite och kolla hur det är med mig, så gulliga killar!♥ Får se hur det blir med det, det hade ju verkligen varit trevligt måste jag säga. Ska väl snart lägga mig i soffan igen och kolla Super 8, med mamma och vila mig lite. Såg den på bio och den var sjukt bra och nu vill mamma se den.
Puss på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0