Malmö

Skolan idag var sjukt chill, blev brandövning också. Typiskt fredagen den trettonde eller? Haha.
Slutade 11 och efter det stack jag och Emelie till Malmö och nu sitter vi på Espresso House på Hansa, snackar lite skit och sånt. Ikväll blir det förmodligen att träffa lite vänner, inte helt säkert än men annars ska jag sitta hemma med min familj och äta Ben 'n Jerry. :-) lika bra det ändå.

Ska väl snart börja röra oss hemåt och hitta på något i Höllviken. Ska antagligen också träffa Andréa ikväll, har inte träffat henne sen förra året, hehe! :-D
Nu ska jag dricka upp min Vanilla Latte också får vi se vad som händer efter det.

Ta hand om er och ha en jätte trevlig fredag! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0