PÅ EN TORSDAG? fint ska de vá

Min dag har varit så hiiiiimla bra!!
Den började med att min underbara klass samlades på skolan 8.15 sen gick vi ner till Dannegården - hotell&restaurang, åt världens godaste frukost, (hotell frukost slår Allt)
Sen var det föreläsning från 10.00 till 11.30 efter det var de lunch. Inte lika gott, till förätt var det någon soppa gjord på något konstigt. Ingen åt det haha.
Sen till varmrätt blev det potatismos och lax, helt okej. :-) Till dessert blev det kakor och kaffe/te.

Efter lunchen blev det mer föreläsning från 13 till 15, fast pappa hämtade mig vid 14 ungefär. Väldigt intressanta saker falskt!
Fixade lite saker och sånt. Sen stannade jag i Trelleborg med Linn och Emelie, träffade Michaela också. Hängde på övre som dom coola tjejer vi faktiskt är. ;-) *blinkblink*
Tog bussen hem 16.40.

NU sitter jag här och laddar ner "Pretty Woman" och lite "Sex and the city" säsonger :-)
Ska kaaaaanske träffa lite vänner ikväll, vi får se :-)

Ni får en bild på min frukost.
Ha det bra, kram❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0